Als (freelance) artdirector heb je een frisse blik van buitenaf. Al 20 jaar bedenk ik van TV spot tot guerilla, van H-a-H folder tot omnichannel campagne voor uiteenlopende merken zoals NIKE, AGFA, Smirnoff, Staatsloterij, Nutricia, Campina, Heineken, Amstel, M&M’s, InterPay, ABNAMRO, IKEA, Vrumona, DA, Sport2000, Marskramer, Eastborn, Welkoop, HEMA, Schiphol, Randstad, Prénatal, Intratuin, KPN, Gall&Gall, BelCompany, ANWB, AEGON, NUON. Maar ook voor kleinere of opstartende merken bedenk ik nieuwe identities, ontwerp logo’s/complete huisstijlen en verpakkingen gecombineerd met welk communicatie middel dan ook. Concepten schets ik al jaren op een iPad, ook daar ga ik mee in de tijd. Ik werk prima alleen, maar ook graag samen met copywriters etc, afhankelijk van de opdracht. 
Na jarenlang fotografen aansturen, wilde ik dat ook zelf gaan doen; professioneel fotograferen. Het gebeurt regelmatig dat beelden die ik als artdirector bedenk daarna ook zelf schiet. Erg handig, een fotograaf met ‘art-directionele ogen’. Ik heb daarom weinig uitleg nodig als een andere creatief iets bedacht heeft en het puur om de uitvoerende fotografie gaat. Ik schiet vooral reclame, fashion, portretten en lifestyle. In eigen studio of op locatie, alles kan.

Bel me of stuur een mailtje.

KPOU Artdirection & Photography // Louwesweg 1 - Office 13 // 1066 EA Amsterdam - NL
06 54 31 87 58

Submit
Thank you!
Back to Top